اهمیت آموختن زبان انگلیسی

دوره عمومی زبان

۵ دلیل برای یادگیری زبان انگلیسی که می تواند زندگی شما را تغییر دهد.

دوره عمومی زبان

۱- زبان انگلیسی فرصت های شغلی جدیدی برای شما ایجاد می کند

اولین دلیل اینست که یادگیری زبان انگلیسی می‌تواند به شما کمک کند فرصت‌های شغلی بیشتری را بدست آورید.بسیاری از شرکت‌ها به کارمندانی نیاز دارند که بتوانند با مشتریان در سراسر جهان ارتباط برقرار کنند. این
بازار کار جهانی حتی موقعیتهای جدیدی را برای افراد دو زبانه ایجاد کرده است. با یادگیری زبان انگلیسی، می‌توانید مترجم، معلم و یا یک متخصص بازاریابی انگلیسی‌زبان برای یک شرکت جهانی شوید.

 

۲- می توانید در معتبر ترین دانشگاه های جهان تحصیل کنید

اگر می‌خواهید به یک منطقه انگلیسی زبان نقل مکان و یا در آنجا کار کنید، ویزای دانشجویی می‌تواند شما را به هدفتان برساند. یا ممکن است فقط بخواهید برای شرکت در چند دوره خاص به خارج از کشور سفر کنید، که در آن صورت، شرکت در آزمون های زبان انگلیسی به کالج‌ها و دانشگاه‌ها نشان می‌دهد که شما برای شرکت در این دوره آمادگی کامل دارید. شرکت در آزمون های بین المللی و دریافت مدارک معتبر مسیر ورود به این دانشگاه ها را برای شما همواره آسوده می کند.

کتاب های آیلتس

۳- اهمیت آموختن زبان انگلیسی برای مهاجرت

اهمیت یادگیری زبان انگلیسی در مهاجرت برای اشخاصی که حتی یک بار تصمیم به مهاجرت به کشور دیگری را داشته‌اند پوشیده‌ نیست . انگلیسی زبانی برای مهاجرت است، بی‌شک اگر قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارید، انگلیسی مهم‌ترین زبانی است که  شما را به دیگر کشور‌های موجود در سراسر دنیا سوق می‌دهد. با توجه به این که کشورهای مهاجرپذیر سراسر دنیا شما می‌توانید شانس خود را برای مهاجرت را، با یادگیری این زبان به حداکثر افزایش‌دهید. اگر قصد مهاجرت کاری را داشته باشید می‌توانید با نمرات قابل قبول خود در آزمون IELTS ، کارفرمایان در دیگر کشور‌ها را به جذب خودتان در شرکت‌های شان، معطوف‌کنید.

۴- انگلیسی، زبان اینترنت و دنیای اطلاعات است

انگلیسی پر‌استفاده‌ترین زبان آنلاین است و نزدیک به ۱ میلیارد کاربر با این زبان پیام می‌دهند و یا گپ می‌زنند. اگر بتوانید انگلیسی را درک کرده و بخوانید، می‌توانید به منابع آنلاین بیشتری دسترسی پیدا کرده و از آنها لذت ببرید.
می توانید مقالات خبری، یک ویدیوی انگلیسی یا پادکست های انگلیسی زبان را ببینید بشنوید و یا در بحث و مناظره یک انجمن شرکت کنید.

بدیهی است که اگر از اینترنت فقط برای سرگرمی هم استفاده می‌کنید، باز هم دانستن زبان برای‌تان مفید است. بسیاری از افراد و مشاغل همچنین نیاز به تحقیق، بازاریابی و یا برقراری ارتباط و توسعه ارتباطات آنلاین دارند، و زبان انگلیسی برای موفقیتشان امری حیاتی است.

دوره آنلاین زبان

۵- ذهن خود را تقویت کنید

با تصمیم به آموختن زبان انگلیسی ذهن خود را آماده ورزشی فوق العاده برای مغز خواهید کرد. یادگیری هر زبانی ذهن شما را فعال و آماده مقابله با چالش ها می کند. در واقع با این کار فعالیت ها و ابعاد جریان های الکتریکی نورون های مغز دستخوش تغییراتی خواهند شد. اصلاً مهم نیست از چه سنی یادگیری را آغاز می کنید اما باید بدانید در هر مقطعی که این کار را انجام دهید، ذهن خود را پرورش خواهید داد.

با یادگیری متداوم کلمات و اصطلاحات جدید ذهن همواره درگیر است. مثل این است که هر روز مغز خود را ورزش دهید. در پایان ذهنی هشیار و قدرتمند خواهید داشت.

بیشتر بخوانید:

اشتباهات رایج زبان آموزان بهترین آموزشگاه زبان۷ فیلم سینمایی برای تقویت زبان انگلیسیسه تکنیک برای تقویت مهارت های زبان انگلیسی / اشتباهات رایج در زبان انگلیسی

اسکرول به بالا