رزرو تعیین سطح

کلاس فشرده زبان اورانیوم

کلاس فشرده زبان “اورانیوم” یک برنامه یادگیری آسان زبان انگلیسی است که با هدف بهبود مهارت‌های زبان انگلیسی افراد در مدت زمان کوتاه برگزار می‌شود. این دوره با روش‌های آموزشی مدرن و جذاب ارائه می‌شود و به شرکت‌کنندگان این فرصت را می‌دهد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بر مهارت مکالمه انگلیسی مسلط شوند.

کلاس فشرده زبان

مزایای کلاس فشرده زبان

دوره‌های فشرده زبان انگلیسی اورانیوم برای افرادی طراحی شده است که قصد دارند سطح زبان خود را از Basic به سطح Intermediate رسانده و یک مکالمه انگلیسی قابله قبولی داشته باشند. 
این دوره به زبان‌آموزان کمک می‌کند تا در یک مدت زمان کوتاه، بهبود چشمگیری در مهارت‌های زبانی خود داشته باشند. یکی از مزایای اصلی این دوره‌ها این است که فرصت یادگیری فعال و متمرکز فراهم می‌شود.
علاوه بر این، در دوره اورانیوم، از روش‌های آموزشی فعال و جذاب استفاده می‌شود که می‌تواند فرایند یادگیری را لذت‌بخش‌تر کند. این موارد شامل، فعالیت‌های گروهی، و استفاده از موسیقی و فیلم‌های آموزشی و کلاس های مکالمه آزاد است.

نقشه راه کلاس فشرده اورانیوم

کلاس فشرده زبان اورانیوم برای افرادی طراحی شده است که می‌خواهند خیلی سریع زبان‌شان را بهتر کنند.

اهداف و محتوای دوره فشرده زبان انگلیسی

  • هدف دوره: این دوره برای افرادی طراحی شده است که قصد دارند به سرعت و با اعتمادبه‌نفس به مهارت‌ مکالمه زبان انگلیسی مسلط شوند و یا قصد مهاجرت دارند می خواهند در کمتر از یک سال، خود را برای شرکت در دوره های آیلتس آماده کنند.
  • محتوای دوره: دوره “اورانیوم” با استفاده از کتاب‌های Top notch به همراه محتوای اختصاصی آموزشگاه زبان شکوه دانش ارائه می‌شود. این محتواها با ترکیبی از فعالیت های گروهی و تکنیک های یادگیری خاص به شرکت‌کنندگان کمک می‌کنند تا به سرعت زبان‌ انگلیسی‌شان بهتر شود.
کلاس فشرده زبان

ویژگی های دوره فشرده اورانیوم

تمرکز بر مکالمه انگلیسی

تک روز و در آخر هفته

استفاده از تکنولوژی بروز

از مبتدی تا پیشرفته

طراحی شده برای بزرگسالان

تعداد جلسات و نحوه برگزاری

  کلاس فشرده زبان اورانیوم شکوه دانش به شکل مستمر در طول سال به‌صورت حضوری برگزار می‌شود این دوره در روزهای پنجشنبه یا جمعه برگزار می‌شوند و هر جلسه شامل ۳ کلاس به مدت ۱.۵ ساعت است.
 شما با مشاهده تقویم آموزشی ما می‌توانید برنامه‌ریزی بهتری برای ثبت‌نام و شرکت در این دوره فوق فشرده داشته باشید.

گروه سنی ۱۸ سال به بالا
طول ترمتعداد جلساتروزهای هفتهساعت آموزش
۱٫۵ ماه۵ هفته۱ روز در هفته۴٫۵ ساعت

اگر مایل به ثبت‌نام در کلاس‌های حضوری هستید می‌توانید به نشانی ما در تهران، میدان بهمن، خیابان دارابی، کوچه نصیریه ۰۲۱۵۵۶۷۹۷۲۷  مراجعه کنید، اما درصورتی‌که تمایل به شرکت در دوره‌های آنلاین ما را دارید می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه دوره‌های آنلاین مراجعه کنید و یا با تکمیل فرم تعیین سطح، در اولین فرصت همکاران ما با شما تماس گرفته و مشاوره‌های لازم را خواهند داد.
 لازم به ذکر است که دوره‌های آنلاین شکوه دانش از لحاظ محتوا تفاوتی با دوره‌های حضوری ندارد و تمامی مطالب به‌صورت کامل در پلتفرم اختصاصی شکوه دانش به زبان‌آموزان آموزش داده خواهد شد.

دوره اورانیوم مناسب چه کسانی است؟

کلاس فشرده زبان اورانیوم برای افرادی طراحی شده است که می‌خواهند خیلی سریع زبان‌شان را بهتر کنند. این دوره برای گروه‌های مختلفی از افراد مناسب است:

  • افرادی که در تلاش هستند تا مهارت‌های زبان انگلیسی‌شان را خیلی بهتر کنند.
  • افرادی که به دنبال تسلط بر مهارت‌های مکالمه، شنیداری، خواندن و نوشتن زبان انگلیسی هستند.
  • افرادی که بالای ۱۸ سال دارند و به دنبال مهاجرت، شرکت در آزمون‌های خاص یا ارتقاء حرفه‌ای هستند.
  • افرادی که زمان کافی برای شرکت در دوره‌های ترمیک را ندارند و به دنبال یک گزینه فشرده و موثر برای یادگیری زبان انگلیسی هستند.
کلاس فشرده زبان اورانیوم

سوالات متداول

برای مشخص کردن زمان تعیین سطح حضوری با شماره ۰۲۱۵۵۶۷۹۷۲۷ تماس حاصل فرمائید.

بعد از تعیین سطح شما می توانید برای شرکت در دوره پیش ثبت نام کرده و باشروع ترم جدید طبق تقویم آموزشی در دوره شرکت کنید.

این دوره برای افرادی طراحی شده می خواهند طی یک سال سطح زبان خود را از Basic یا مقدماتی به سطح Intermediate یا متوسطه برسانند و مکالمه قابل قبولی داشته باشند.

بله برای بهره مندی از تخفیفات ثبت نام، میتوانید با ثبت نام در مهلت های تعیین شده ترم جدید از تخفیفات آن استفاده کنید.

یک ترم کلاس های فشرده شکوه دانش ۱٫۵ ماه است که به صورت ۵ هفته و هر هفته ۳ جلسه ۱٫۵ ساعت است که شما در پایان هفته پنجشنبه یا جمعه ۴٫۵ ساعت در کلاس های حضوری موسسه شرکت خوهید کرد.

در دوره اورانیوم تمامی مباحث زبان از جمله Speaking – Reading – Writing- Listening  به دانشجویان تدریس خواهد شد اما تمرکز دوره بر روی مهم ترین بخش یعنی Speaking است.

بله در پایان دوره به زبان آموزان مدرک پایان دوره شکوه دانش ارائه می گردد. اما برای دریافت مدارک بین المللی که حائز اهمیت بسیار بالایی دارد و موسسه شکوه دانش زبان آموزان را برای شرکت در این امتحانات آماده کرده و پس از آن زبان آموز می تواند با شرکت در این آزمون ها مدرک خود را دریافت کند.

 کلاس‌ها در روز پنجشنبه یا جمعه برگزار می‌شود که علاقه‌مندان در روز ثبت‌نام می‌توانند کلاس خود را در بازه زمانی ۹ الی ۱۴:۳۰ یا ۱۶ الی ۲۰:۳۰ انتخاب کنند.

اسکرول به بالا