رزرو تعیین سطح

چند ویژگی مهم بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی

آموزشگاه شکوه

کدام آموزشگاه زبان خوب است؟ این سوال در ظاهر ساده به نظر می‌رسد، اما پاسخ دادن به آن چندان آسان نیست. بسیاری از ما تجربه حضور در آموزشگاه‌های زبان مختلف را داشته‌ایم: گاهی از همان ابتدا ناراضی بوده‌ایم، گاهی هم پس از چند ترم، استاد جدید را نپسندیدیم. برخی از آموزشگاه‌ها هم استادان خوبی دارند، اما محیط آموزشی آن‌ها مطلوب نیست. پس در این وضعیت چه کار کنیم؟

یک آموزشگاه زبان معتبر دارای چه خصوصیاتی است؟

در زیر به ویژگی‌های یک آموزشگاه زبان معتبر می‌پردازیم..

۱٫ داشتن دوره‌های متنوع

یک آموزشگاه زبان خوب باید هم دوره‌های زبان عمومی تشکیل دهد و هم از دوره‌های پیشرفته مثل آیلتس نباید غافل گردد. در ضمن رده بندی سنی هم باید در این بین در نظر بگیرد.

۲٫ موقعیت مکانی خوب در سطح شهر

بسیاری از زبان‌آموزانی که در شهرهای بزرگی مانند تهران زندگی می‌کنند با مشکل ترافیک آشنا هستند. رفتن به مکان‌های دور و پرترافیک هر روز بسیار سخت و خسته‌کننده است و انرژی زیادی را از بین می‌برد و وقت شما را نیز تلف می‌کند. بنابراین، بهتر است آموزشگاهی را انتخاب کنید که به محل زندگی یا کارتان نزدیک باشد تا بتوانید به راحتی به تمرین و استراحت بپردازید و از حضور در کلاس‌ها لذت ببرید. پس موقعیت مکانی و دسترسی مناسب از جمله معیارهای مهم در انتخاب آموزشگاه زبان خوب است.

۳٫ اساتید برتر

شاید بشود اولین و مهترین معیار در بهترین بودن را استفاده از اساتید خوب و با تجربه دانست اما تسلط به یک زبان نمی‌تواند تنها معیار انتخاب یک استاد زبان باشد. مثلاً همه ما به زبان مادری خود تسلط داریم، اما این به معنای توانایی تدریس آن نیست. در یک آموزشگاه زبان مناسب، باید به صورت منظم از زبان‌آموزان نظرخواهی شود تا اساتید از لحاظ علمی، مهارت تدریس و اخلاق بررسی شوند. در واقع آموزشگاه‌ها باید اساتیدی را انتخاب کنند که تدریس صحیح و موثر زبان را در اولویت قرار دهند.

۴٫ زمان‌بندی مناسب کلاس‌ها

افراد در زمان‌های مختلفی از روز بهترین توانایی را برای یادگیری دارند؛ برخی صبح‌ها و برخی دیگر عصر و شب‌ها بهتر یاد می‌گیرند. آموزشگاه زبان خوب باید زمان‌بندی انعطاف‌پذیری داشته باشد و کلاس‌ها را در صبح، عصر و شب ارائه دهد تا زبان‌آموزان بتوانند در زمان دلخواه خود شرکت کنند. این مسئله برای افراد شاغل یا کسانی که زمان آزاد کمتری دارند بسیار حائز اهمیت است.

۵٫ محیط آرام آموزشگاه

آرامش محیط آموزشگاه در زمان تدریس بسیار ضروری است. آموزشگاهی که بتواند محیطی آرام برای یادگیری زبان‌آموزان فراهم کند، بازده آموزشی بهتری خواهد داشت. برخی آموزشگاه‌ها برای سنین مختلف زمان‌های متفاوتی را در نظر می‌گیرند تا انرژی بالای زبان‌آموزان کوچک‌تر و سروصدای آنها باعث اختلال در یادگیری سایر افراد نشود.

آموزشگاه شکوه

۶٫ امکانات مناسب

امکانات موجود در یک آموزشگاه زبان نیز از ویژگی‌های مهم آن محسوب می‌شود. با پیشرفت تکنولوژی و حرکت به سمت مدرن شدن، افراد زیادی خواهان داشتن امکانات خوب در آموزشگاه‌ها هستند. عدم استفاده از ابزارهای مدرن و امکانات آموزشی می‌تواند نوعی ضعف محسوب شود. یک آموزشگاه زبان خوب باید تمام امکانات لازم برای آموزش بهتر را در اختیار اساتید و زبان‌آموزان قرار دهد تا بازدهی و کارایی آموزش افزایش یابد و محیطی سودمند برای همه فراهم شود.

کارنامه آموزشگاه

هر آموزشگاه زبان بسته به زمینه کاری خود زبان‌آموزانی داشته که تعدادی از آنها در انتهای کار یک مدرک زبان کسب می‌کنند. خروجی یک آموزشگاه، چیزی است که یک آموزشگاه زبان خوب را از آموزشگاه های معمولی‌تر متمایز می‌کند.

معمولا در هنگام ثبت‌نام، اطلاعاتی در این‌ باره از طرف موسسه به شما ارائه شده که در خیلی از موارد جنبه تبلیغاتی دارد. اما بهتر است به این اطلاعات اکتفا نکنید.
قبل از مراجعه حضوری، می‌توانید با جستجوی اسم آموزشگاه مورد نظر و یا مراجعه به سایت و اینستاگرام آنها از خروجی آن مطلع شوید و مطمئن شوید که آیا در این آموزشگاه می‌توانید به هدف نهایی خود که همان یادگیری زبان است برسید یا خیر.
آموزشگاه های زبان خوب، تمامی امکانات لازم در امر آموزش را در اختیار استاد و زبان‌آموز قرار می‌دهند تا کیفیت آموزش بالا رفته و در محیطیمناسب تعاملل خوبی بین شاگرد و استاد برقرار شود. استفاده از امکانات روز در کنار کتاب ها ، جزوات استاندارد توسط مدیران آموزشی باعث بهبود یادگیری زبان می شود.

.

سیستم ارزشیابی در بهترین آموزشگاه زبان

به طور خلاصه اگر بخواهم سیستم ارزشیابی برایتان توضیح دهم باید به این نکته اشاره کنم که مدیران آموزشی بهترین آموزشگاه زبان باید همواره زبان آموزان و اساتید را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهند تا روند آموزش و یادگیری به طور دقیق و منظم اجرا شود. با توجه به اینکه آموزشگاه زبان شکوه دانش از کتاب های استاندارد Cambridge و Oxford در سیستم آموزشی خود استفاده می کند با بررسی عملکرد اساتید و زبان آموزان خود در ساعات مختلف در طول ترم توانسته با کمترین خطا و بیشترین بازدهی در امر آموزش زبان انگیسی فعالیت کند.

آموزشگاه زبان شکوه خوبه؟

با توجه به اینکه ما تمام مشخصات یک آموزشگاه زبان خوب را پیش‌تربه شما گفتیم، باید پاسخ داد که بله آموزشگاه زبان شکوه دانش که البته ارتباطی با آموزشگاه شکوه ایران ندارد بسیار متمایز است چرا که تمام مشخصات فوق را داراست. آموزشگاه زبان شکوه دانش هم دوره‌های عمومی زبان و هم پیشرفته را برای شما عزیزان مهیا کرده است تا بتوانید بدون هیچ مشکلی زبان انگلیسی را فرا گیرید. دوره‌های عمومی شکوه دانش شامل همه رده‌های سنی (خردسال، کودک، نوجوان، بزرگسال) است و دوره‌های پیشرفته بیشتر به آزمون آیلتس و موارد مشابه  می‌پردازد که شما می توانید هم به صورت حضوری و یا آنلاین از خدمات خوب آموزشی این موسسه استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

color and mood

Colour and Mood

Do red and yellow make you happy? Are you sad in a environment with a lot of blue? This is the programme where Neil and Georgina hope to add some colour to your life by discussing how colour can make you feel. And they teach you useful vocabulary too

apollo11

Apollo11

Can you imagine being left in a capsule orbiting the Moon all by yourself, while your team mates go walk on the surface and become the first two humans to do so in history? That’s what happened to the late Michael Collins in 1969. Neil and Georgina talk about the Apollo 11 astronaut, and teach you related vocabulary

Hypnotism

Hypnotism

Either used for treating phobias or just for entertainment, hypnotism has always fascinated us. One question that’s often asked: can anyone be hypnotised or are there people – maybe you – who are less hypnotisable than others? Rob and Sam talk about the topic and teach you related vocabulary along the way

اسکرول به بالا